Roman Dan i još jedan Nenada Rizvanovića hod je dvama svjetovima, različitim samo u mjeri kojom nam se njihova sličnost čini fatalnom. Rizvanovićevi junaci, gdje god bili, svoje projektivne snove zamjenjuju ni po čemu dobroćudnom stvarnošću. Geste gotovo svakodnevnog fašizma postaje tako neizbježna ikonografija osječkog odrastanja njegovih likova pod samo naoko benignim svjetlima rock ‘n’ rolla, života u tzv. boljoj fazi socijalizma iz osamdesetih ili postrujanske paranoje 2001. te političkog i religijskog fanatizma koji su mit o Americi kao urbanoj oazi nakaradno retardirali. Munjevitom izmjenom pripovjedačkih kutova, vremenom kojemu je ukinuta granica između prije i sada – koje poput kakve goleme rupe usisava događaje naoko bez reda i plana – te nedvosmislenom glađu za jednakopravnošću svakog detalja koji montažira ispričane ili tek naslućene priče, autor vivisecira strukture svog i našeg svijeta, njegove tamne strane i zablude.