Lente prikazuju redni broj na listi najčitanijih naslova koja obuhvaća razdoblje od pokretanja projekta BEK 2001. godine do jučerašnjeg dana, a odnosi se na sve objavljene naslove. U rubrici Najčitaniji naslovi ponuđene su i druge liste najčitanijih naslova koje obuhvaćaju ograničeno vremensko razdoblje i/ili pojedine vrste naslova (kao što su, primjerice, prozni, pjesnički, esejistički itd.).
Zatvori obavijest ×100 komada
[poezija]
prvo izdanje [digitalizacija]
knjiga je objavljena uz financijsku potporu grada zagreba i ministarstva kulture i medija republike hrvatske
Kad piše o ovim prostorima pjesme Vlade Bulića su opasne, kad piše o ljubavi onda su zamalo ljubavne, ali uglavnom piše ni o čemu, kao da to „ništa“ vidi gdje god pogleda. Oboružajte se psihofarmacima, stimulansima, alkoholom i THC-om, jer vam nakon ovoga neće biti lako promatrati život istim očima…
Rujana Jeger
: : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
100 komada Vlade Bulića čini jedan ubitačni „stometarski“ niz prepoznatljivo urbanoidnih prizora čija je poetska vrijednost u sasvim osobitom kutu iz kojeg autor kibicira stvarnost. A to je voajerizam u svojoj rezigniranoj inačici. Takav demoralizirani subjekt nema volje ni za kakvim angažmanom, pa čak i kada se odluči uključiti, njegova misija traje tek toliko koliko je potrebno da se podcrta logika nemoći i osipanja
Iako tematski osmišljena kao svojevrsna ispovijest u tri dijela, konstantu ove debitantske zbirke čini jedno stanje latentnog beda (možemo ga zvati i tranzicijskim bedom); stanje koje se očekivano obnavlja iz situacije u situaciju poput mutnog narkomanskog vremena između dva šuta.
100 komada zapravo je vrlo bizarni finalni proizvod čiji osnovni sirovinski sastav odgovara smjesi poratne depresije garnirane sintetičkim stimulansom, a pakovan kao „hard boiled devedesetih“.
Ono frapantno dojmljivo proizlazi iz odsutnosti ikakvog entuzijazma oko redefiniranja jednom uspostavljene gubitničke pozicije i u tom smislu 100 komada se može čitati i kao kritika potrošačkog & političkog konformizma koji dominira amorfnom masom hrvatske generacije P kao poker aparati ili T kao Thompson, svejedno.
Gordan Nuhanović
: : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Mlado doba nesumnjivo inteligentnog subkulturnog junaka, sa svim obaveznim atribucijama u biološki pripadnom prtljagu, najčešće je doba – kao što se i očekuje – ironizacije kulture „roditeljskog svijeta“. Kao poželjni svjetonazorski antipod, generacijski sebično a tematski ogoljelo, izgrađuje se u načelu poluartikulirana ponuda „kulture kao konfrontacije“
Stoga, što god afirmativno napisao o Buliću, kao recimo, dobrom mladom autoru iz Splita, bit će dočekano s podsmjehom iz autorova zasad golemog agresivnog narcizma. Pa neka tako i bude. (Premda, dopustite, ja i dalje mislim kako Bulićeva zbirka stihova, uz svojedobnu zbirku Tatjane Gromače, jedna od najboljih prvih knjiga poezije zadnjih godina u nas.)
Branko Maleš