nakon povlačenja mora na kopnu će ostati samo dvodihalice i bunkeri envera hoxhe | Sebastian Antonio Kukavica
MODERNI KONTINENTI MRZE ŽIDOVE
(promišljanja arnolda schönberga u los angelesu)
da nisam toliko praznovjeran osmislio bih trinaesttonsku tehniku skladanja jer se grozim broja trinaest morao sam ograničiti svoj revolt na dvanaest tonova uostalom i to je bilo previše za glazbu zamislite samo da sam dodao trinaestu mogućnost otkrio lemuriju zamislite kakva bi tek onda panika zahvatila klasiciste proživio sam svoj život kao ahasver ni na jednom kontinentu se nisam osjećao kod kuće ipak sam ja židov u našoj obitelji nasljeđuje se kob vječnog lutanja zbog smijanja kristu nigdje se ne osjećam dobrodošlim svaki kontinent za židova ima oblik lazareta pogledajte samo europu pirinejski poluotok izgleda poput buknera envera hoxhe on tek rijetke židove propušta u sredozemlje ali već ih na sljedećem koraku čeka apeninska vojnička čizma koja će ih zgnječiti pa čak i ako to prežive na ulazu u egejsko more čeka ih atička hobotnica moderni kontinenti mrze židove shvatio sam da kontinente treba kodirati u note a potom ih razbacati po karti kajdanke onako kako su bili posloženi u eri prije tektonske aktivnosti mlade zemlje sklad je izmišljotina postoji samo kaos uvjeravam vas da je na početku svijeta bilo trinaest kontinenata trinaesti kontinent bio je naseljen isključivo židovima ali onda je potonuo među pretile meduze nakon toga je sklad kontinenata narušen i zato sva moja glazba vrišti jer je moja glazba sjeta za potonulom harmonijom ne krivite mene wagner ju je prvi potopio ostalo mi je samo dvanaest tonova a trinaesti je ton zvuk apokalipse ja nisam uništio glazbu ne zavaravajte se da sam je htio uništiti na kajdanku bih ucrtao trinaesti kontinent ali ja sam toliko praznovjeran da sam svojoj najvećoj operi židovskoj operi moses und aron oduzeo trinaesto slovo samo kako ne bih isprovocirao bijes židova da sam želio uništiti glazbu nazvao bih je moses und aaron onda bi se na karti pojavio novi kontinent onda bi na tom kontinentu živjeli violinisti i matematičari jer lemurija je taj tajni raster glazbe
Sadržaj
Prvo poglavljePOVIJEST EUROPE NA HRANIDBENOJ PODLOZI
sloboda
u selu s visokom stopom mortaliteta divokoza na školskoj ploči piše poštuj tuđe vlasništvo
(za luisa buñuela)
prva žrtva prosvjetiteljstva bio je moj golub
(joseph wright of derby)
smišljaju prevrat za vrijeme velikog odmora
majanska igra loptanja
trg žrtava liberalizma
rezidencije pod dugoročnom hladovinom
trepavice otežavaju pogled na babilonske vrtove
u buketu sunovrata somalski gusari kriju puške
(baudelaire razgledava strvinu)
maestro ne smije umrijeti
Drugo poglavlje
LEMURIJA TAJNI RASTER GLAZBE
kustos u futurističkom muzeju
(za hansa pfitznera)
klaviri bez žica
(završne riječi predsjednika narodnog suda freislera)
györgy ligeti usklađuje metronome s propalom revolucijom
omiljena ceauşescuova sopranistica
uz moju se glazbu gradio ddr
(ponoćni solilokvij hannsa eislera)
kreolske pjesme
(sasvim obična latinoamerička diktatura)
hannes wader pjeva proleterske pjesme
sigur rós
moderni kontinenti mrze židove
(promišljanja arnolda schönberga u los angelesu)
Treće poglavlje
BRITVE SU JEDINI LAMPIONI U OVOJ TAMI RAČUNA LI SE TO KAO PROSVJETITELJSTVO
vučjak heinricha himmlera
studije ljudskog tijela
(za francisa bacona)
kinici zamišljaju apokalipsu
prizori iz života troglodita
novčanice s motivom meandra
samoglasnik je ispao iz imena smrti
(piet mondrian promatra snijeg)
postanak kentaura
stan brakhage
feministička teorija o seksualnosti morskih konjića
u ateljeu punom nedovršene gline
(za yasozua masumuru)
Četvrto poglavlje
MUZEJI OTUŽNE SMRTI SPOMENICI ŽIVOJ ZEMLJI
šinobusi nad islandom
oplakivanja u caracasu srijedom navečer
(bugarštica za cháveza)
sjećanje na otok cozumel
još jedna propala parada
mussolini promatra rijeku
vodič kroz klađenje u zimbabveu
kako sam zamrzio sol
otac nacije je obećao da će doći na ručak
nakon što je čarobnjak iz oza prikazan na filipinima revolucija je bila neizbježna
spaljuju ambroziju kako đavo ne bi kihao
Peto poglavlje
NULTIH MERIDIJANA IMA ONOLIKO KOLIKO POSTOJI CENTARA MOĆI
izgradio sam vikendicu na trusnom području
nakon što se more povuklo iz naše države
povijest filatelije u panami
kubisti bi trebali crtati zemljovide
jovan cvijić okreće zemljovid balkana naopačke
razgovori ugodni naroda slavenskog
(epizoda iz poglavnikova života u emigraciji)
abhazijski bunkeri abhazijske dvodihalice
(jedan zapis iz knjige dojmova turističke zajednice grada suhuma)
europa je cvrčak na jezičku azije
(crtica o sapamuratu nijazovu iz kratke povijesti megalomanije)
suprematizam
(za kazimira maljeviča)
prolegomena za kratku povijest megalomanije
rheingold
Impresum