Avenija : dokument jednog vremena i međuprostora | skarlet_p

SONIČNE DIHOTOMIJE

 

(julien)

situacija postaje vrlo ozbiljna
vlakna starog industrijskog papira
lete Avenijom i gramaža je duboka
poezija
umotana u miris napuštenih knjigovežnica
prozirna tumara iza stakličasto-plavog
premaza pješačke zone
neprimjetna ispred pogleda
jer, iako boje grada ostale su
prepoznatljive, ali
sve je nekako čudno drugačije
i nelagodno s ove strane
nikoga od nas nema na cestama
tko bi oblikovao prostor između sebe
i druge osobe
u kojem bi bio spreman napustiti
sebe u prostoru
između sebe
i druge osobe
nikoga nema na Aveniji
otkucava jedan sat
poezija
mimoišli smo je
kad smo jesenji rastapali vjetar u kockicama
među trepavicama
nismo je prepoznali
dok je čekala
prigradske skrletne autobuse na sivim stanicama
u natopljenim cipelama
do gležnja ispod vode
a iznad raspadajućih svježih novina
pustili smo je neka spava na ničijoj zemlji
i istodobno lebdi u zraku
između visećih otisaka prstiju
nekog od promatrača
svijeta iz prikrajka, mimoišli smo je
pustili smo je neka spava

situacija se zaoštrava
na radiju
dok govorimo
pojavljuju se nove frekvencije i nestaju bez najave
prije nego uspijemo preporučiti
nešto vrijedno
prije nego stignemo
govoriti izrazima lica, bez interpunkcije
gramatika čitanja drugog u sebi
i sasvim u drugome
osipa se kao perut na vunu
i propada unutra bez traga
gramatika oslanjanja
svojeg „ja“
kreće se uglavnom užarenom
iglom elektrokardiograma
kroz titraje na dugom valu
kroz neizmijenjena stanja
kreće se daleko izvan parametara
i cijepa silovito papir u vlakna
pri dodiru, prilično neuredno
para zvuk nadvoje
slušali smo
istu radiostanicu u isto vrijeme
sačuvali smo gramatiku
kao strugotinu sa suze
kao zadnju biljku vrste u kontroliranim
proceduralnim uvjetima
kao jedinu frekvenciju
oko koje je donekle moguć
privremeni konsenzus

„Sonične dihotomije“
uživo na gradskom radiju
89,9 Mhz
imamo nekoliko brojki za vas
i nakon nove stvari Nestalnih frekvencija
primamo pozive
ova pjesma zove se
„Play Something Non-Polarizing“
jer situacija je krajnje dramatična