Era gmazova | Martina Vidaić
POZIRANJE
približavaš se straga, kao porno glumac,
ali inače nije nimalo slično porniću,
nema one lijepe izvjesnosti
da će se sve dobro svršiti
i svi otići u miru,
kao s katoličke mise.
približavaš mi se kao rosemaryina beba,
jezivo polako i neupitno.
po pankerskim i popularnim klupama,
po stepenicama porezne uprave,
po balonima i dirižablima,
po vinskim podrumima,
posvuda,
uvijek,
u oštrenju zubi za energetsku pločicu,
u molitvi moru da ne izbacuje london,
u pomaganju turistima
da otkinu okrajak ljepote.
ok,
ako već ne možeš prestati,
radi to dok nosim naočale. ne pitaj zašto.
(da uočim odraz u dnu dok je još malen i titrav
kao papučica pod mikroskopom,
da mogu na vrijeme reći:
neću tu tvoju stanicu.)
Sadržaj
I. SLIJEPA ULICAu početku je bilo malo ljudi
majka je pripitomila prozore
kokoši su krive što postoji bog
prvu mačku nisam pojela
sestra je izumila samoću
ne nosimo korijenje na izlete
sise određuju veličinu ljubavi
prekasno smo saznali da postoji smrt
bili smo umjereno očajni
jesen je rodila tkivo
II. PLANOVI
plan: obrana
plan: preživljavanje
plan: podatnost
hortikulturni plan
plan: postojanost
plan: napredovanje
plan propalog bijega
plan nad planovima
III. HLADETINA
kolovoz, podne
ložnica
poziranje
sudoku
automatizam
cirkulacija
crvenjenje
ponoć, zvono
IV. TI, TKIVO
restoran „nada“
china shop
pogrebni ured
skandal na izboru za miss
stražnja strana hotela „zagreb“
oko ekrana
mjesto bez boga
sobe i svuda
plaža pored bolnice
V. MALE NEUGODNE BOLESTI
povijest kvrgavosti
povijest mesojeđa
povijest lošeg tena
povijest loše frizure
povijest odrastanja
povijest fašizma
povijest lošeg vida
svakodnevna povijest
povijest nestajanja
povijest propalog povratka
Impresum